ტრენინგის მერვე დღე
8 აგვისტო
ტრენერმა დაიწყო წინა დღის მასალის გახსენება და შეჯამება შემდეგ დაიწყო ახალ მასალაზე ,მეშვიდე მოდულზე გადასვლა, დიფერენცირება და ფასილიტაციაზე.ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შეფასებისა და გაზეთის შეფასების ჩეკლისტებზე..განვიხილეთ რა არის დიფერენცირება და როგორ მოვარგოთ იგი მოსწავლეთა სხვადასხვა დონის საჭიროებებს.შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროების ნიმუშები და შევინახეთ ჩვენს საქაღალდეში.გავეცანით როგორ გავუწიოთ ფასილიტაცია მოსწავლეებს სასწავლო პროცესის გაუმჯობესებისათვის.
გავლილი მოდულები დამეხმარება მოსწავლეთა მხარდაჭერაში და ჩემი მუშაობის გაუმჯობესებაში
ტრენერმა დაიწყო წინა დღის მასალის გახსენება და შეჯამება შემდეგ დაიწყო ახალ მასალაზე ,მეშვიდე მოდულზე გადასვლა, დიფერენცირება და ფასილიტაციაზე.ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შეფასებისა და გაზეთის შეფასების ჩეკლისტებზე..განვიხილეთ რა არის დიფერენცირება და როგორ მოვარგოთ იგი მოსწავლეთა სხვადასხვა დონის საჭიროებებს.შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროების ნიმუშები და შევინახეთ ჩვენს საქაღალდეში.გავეცანით როგორ გავუწიოთ ფასილიტაცია მოსწავლეებს სასწავლო პროცესის გაუმჯობესებისათვის.
გავლილი მოდულები დამეხმარება მოსწავლეთა მხარდაჭერაში და ჩემი მუშაობის გაუმჯობესებაში
Comments
Post a Comment